Great Support

Ook na je aanschaf van je Mac met randapparatuur en software wordt je persoonlijk en professioneel geholpen door datzelfde team van nice guys. Onze medewerkers komen zelf uit de praktijk en kunnen je daardoor helpen met al je gebruikersvragen over de werking van je setup.

We bieden hiervoor drie levels aan:

Future Install

Het eerste level is Future Install, waarbij je nieuwe computer wordt klaargemaakt voor gebruik. Dat betekent dat we macOS erop installeren of upgraden, alle gegevens van een ouder systeem overzetten (e-mail, documenten, iTunes library etc.) en al je aangekochte software en de drivers van je hardware, zoals printers, audio- en video-interfaces erop installeren. Bovendien zetten we er een selectie handige extra utilities op voor audio en videogebruik. Tenslotte testen we de computer voor je zodat je er direct mee aan de slag kunt.

Future Mac Support

Level twee is Future Mac Support. Naast bovenstaande Future Install krijg je een gebruikersinstructie voor de computer over het macOS operating systeem. We laten je ook zien hoe je kunt backuppen en restoren. Een jaar lang kun je ons daarna bellen of e-mailen met vragen over je Mac en de werking ervan, inclusief de hieronder genoemde software. Daarnaast kun je nog één programma kiezen waar we je ondersteuning voor zullen bieden. We kunnen je ook via remote toegang tot je computer bij de hand nemen voor het oplossen van je probleem, dit doen we met behulp van de Future Store AnyDesk applicatie voor Mac. Je kunt Future Mac Support per jaar verlengen.

Future Pro Support

Daan geeft SupportVoor de creatieve professionals is er tenslotte Future Pro Support, waarbij we al je zorgen voor je wegnemen: we installeren de Mac volledig voor jouw werk, inclusief het overzetten van alle relevante data (van e-mail tot je projecten) en testen hem uitvoerig. Je krijgt een gebruikersinstructie over het gebruik van je computer in jouw workflow, waarbij met name aandacht wordt besteed aan het beheer van je documenten en backup maar ook aan het gebruik van de Pro software die je erop gaat gebruiken. Je kunt daarna per telefoon of e-mail een jaar lang bij ons terecht met al je gebruikersvragen over je gehele systeem, of dat nu gaat over de workflow bij een bepaalde camera of het uitwisselen van bestanden tussen twee montage platformen. We kunnen ook support geven via remote toegang tot je computer met behulp van de Future Store QuickSupport applicatie voor Mac. Tenslotte kunnen we, indien gewenst, ook tegen uurtarief bij je langskomen.

Korting voor vaste klanten

Voor elke € 1.000,- die je bij the Future Store besteedt aan hard- of software krijg je € 25,- setkorting op Future Pro Support. Die korting kan bij de aanschaf van een uitgebreide video of audio montageset dus gemakkelijk oplopen. Ook de aanschaf van artikelen tussendoor, zoals software upgrades, storage etc. tellen mee bij de verlenging van je support na een jaar. Liever geen abonnement maar een strippenkaart? Dat kan voor ZZP-ers. We bieden die aan met 8 strippen van een kwartier. Support op Servers en NAS apparatuur is hiervan uitgesloten.
Hieronder vind je een overzicht van de prijzen exclusief BTW.
 

Future Install Future Mac Support Future Pro Support
Basic Installatie
Installatie van aangeschafte software
Overzetten documenten
Overzetten foto’s & muziek
Mail & contacten
Telefonische en remote support bij:
macOS
Photos, Music
Pages, Numbers, Keynote
Microsoft Office
Printers
Netwerk & Sharing
TimeMachine
Eén applicatie naar keuze
Apple Final Cut Pro X
Apple Logic Pro X
Adobe Creative Cloud
Avid Media Composer
Blackmagic Design DaVinci Resolve
Avid Pro Tools
Capture & Playback I/O
Audio Interfaces
Camera Workflows
Locale Storage en Backup
Advies in Media Asset Management
 
Prijs excl. BTW eerste jaar € 180,- € 395,- € 795,-
Verlenging per jaar € 295,- € 650,-
Korting per € 1.000,- aanschaf € 25,-

Installatie en support voor bedrijven!

Voor complexere setups met meerdere computers en/of gebruikers biedt the Future Store ook installatie en supportcontracten op maat aan. Hiermee kunnen we invulling geven aan wensen op het gebied van netwerk infrastructuur, gecentraliseerde opslag, media asset management systemen, en audio- en video workflows. Daarbij hoort natuurlijk ook telefonische of remote support en periodiek onderhoud on site. Gezamenlijk worden de noodzakelijkheden, wensen en mogelijkheden geïnventariseerd en aan de hand daarvan tot een compleet supportplan uitgewerkt.

Gebruikerstraining op maat

Wil je wat dieper duiken in de software die je gebruikt maar geen tijd voor een hele cursus? The Future Store biedt gebruikerstrainingen op maat aan. Door onze specialisatie in media-toepassingen hebben we de expertise in huis om in een paar uur, hier of op lokatie, gebruikerstraining te geven in specifieke applicaties of workflows. Je kunt hierbij denken aan uitleg over programma’s als Logic Pro, DaVinci Resolve, Adobe LightRoom maar ook aan algemenere uitleg over audio routing en mixing, kleurcorrectie of het beheren en bewerken van fotobibliotheken. Vooraf bespreken we met je waar de kennisvraag ligt, wat we zullen behandelen in de training en hoeveel tijd we daarvoor nodig hebben, zodat je van tevoren weet waar je aan toe bent. Vraag ons naar de mogelijkheden en prijzen.